lolliizen

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Louise Mellqvist - 6 september 2011 22:08

Nu så ligger jag i sängen & lyssnar på ett jätte gammalt

kassetband, har hittat en massa gammla som jag tänkte

att jag skulle lyssna igenom, just nu så är Lejonkungen på

finns en bok till, men tyvärr så hittar vi inte den nu.  


Om en stund så ska jag i alla fall sova för ska upp tidigt

imorgon för måste skjutsa upp syrran till bussen, för pappa

ska iväg & göra andra saker, så då får jag ställa upp.


 


 

Av Louise Mellqvist - 6 september 2011 19:33

 


 

Av Louise Mellqvist - 6 september 2011 17:52

Har inte hunnit blogga något tidigare idag heller för har

haft fullt upp hela tiden, först så jobbade jag mellan 8-15

& efter det så åkte jag hem & hjälpte mamma plocka i ordning

en massa saker inför kvällen eftersom hon ska ha "symöte".


Tog också en varm & skön dusch förut så nu ligger jag i sängen

& inte gör ett enda dugg, bara tar det lugnt & kollar lite uppdateringar.


Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi lite senare

& då kan det bli veckans låt.  


 

Ovido - Quiz & Flashcards