lolliizen

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Louise Mellqvist - 4 september 2011 22:09

Har inte haft tid idag till att sitta vid datorn för har inte

vart hemma, först så var jag i ishallen & jobbade & efter det

så käkade jag lite & kl.15.00 så drog jag till Ruden för att

förbereda lite inför Kick offen som vi skulle ha med Konståkningen.


När kick offen började så höll jag i samarbetslekar & det gick

faktiskt riktigt bra, var lite svårt med de yngsta men det funkade

mycket bra ändå, alla tyckte det var rolit i alla fall & det är bra.


Efter alla hade vart på sina stationer så var det fika för alla barn

& även föräldrar & syskon fick komma dit & då käkade vi tårta

som alla barnen/ungdomarna hade gjort & de smakade mycket bra.


Nu så ligger jag i sängen & läser i en SOLO tidning, ska snart sova

för imorgon så ska jag upp kl.05.55 för att sedan dra & jobba lite.



   

Ovido - Quiz & Flashcards