lolliizen

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Louise Mellqvist - 30 september 2011 13:41

Vilken underbar dag det är solen lyser & det är varmt

& härligt ute, trodde faktiskt inte det skulle bli sådant

här väder nu när det vart så kallt, men vilken tur vi har.  


Är i alla fall hemma från stan nu & det har vart en kanon

bra dag på stan, men det är skönt att vara hemma nu med

så jag kan vila upp mig tills ikväll för då blir det party!  


Nu ska jag fixa lite saker inför kvällen & sedan så slänger jag

mig i soffan & vilar lite, ha en fortsatt trevlig fredag!


 

Av Louise Mellqvist - 30 september 2011 09:19

Alldeles strax så drar jag in till stan med mamma för vi

ska fixa lite grejer ska bla. till AW foto & kolla upp mitt

student album, hämtasde det i onsdags men betala för mycket.

Så det ska vi kolla upp & sedan så ska jag iväg en sväng

& efter det så blir det att dra hem & ta det lugnt.  


Men nu så ska jag käka upp min frulle & sedan drar vi

så ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi senare!  


 

Av Louise Mellqvist - 30 september 2011 08:18

Nu så drar jag in i duschen ska ta en lång & härlig dusch

så att jag vaknar till lite, sov väldigt dåligt inatt...



 

Ovido - Quiz & Flashcards