lolliizen

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Louise Mellqvist - 27 september 2011 22:13

Har inte bloggat så mycket idag för har inte riktigt vetat 

vad jag ska blogga om, vet egentligen inte nu heller men

jag kan ju berätta lite vad jag har gjort idag.  


Har vart i stan en sväng & träffat lite personer & sedan så var

jag i ishallen & kolla när konståknings brudarna tränade & sedan

så tjötade jag en massa skit mes bästa Camilla, alltid lika kul.

Efter deras tränings pass på isen så tog vi & gick en liten

prommenad vid ågårdens spår, riktigt skönt & härligt.


Nu så ligger jag i sängen, har kollat lite på Idol & sedan så 

har jag kollat på House & nu så ska jag snart sova, för finns typ

inga roliga ute på fejjan & har ingen bra film att kolla på,

tycker faktiskt det är lite synd om mig. 


Men nu så loggar jag ut här ifrån & stänger ner datorn så

nu hoppas jag att ni som läser sover gott & drömmer så sött

så hörs vi imorgon & då ska jag försöka att blogga lite mer.


     

Av Louise Mellqvist - 27 september 2011 13:33


 # Lön!

 # Shopping!
 # Nails design!
 # BäxX & ÄlgeX!


 
 # Förkyldning...

 # Folk som ljuger...
 # Myggbett...
 # Dåliga vantar...


 

Av Louise Mellqvist - 27 september 2011 08:53

Förlåt för jag inte uppdaterade så mycket igår men jag

gjorde lite andra saker, var i stan med dem bästa & sedan

när jag kom hem så orkade jag inte att blogga...


Nu så ska jag ta & käka lite frulle & sedan så ska jag in till

stan för att träffa några personer & sedan får vi se vad som

händer, kanske blir en liten sväng på stan.  


Ha det så bra alla bloggare & bloggläsare så hörs vi

& idag lovar jag att uppdatera mera.  


 

Ovido - Quiz & Flashcards