lolliizen

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Louise Mellqvist - 21 september 2011 21:48

Blev ingen bild på mig igår med min nya frisyr bara för

att internet inte ville fungera..... Blir galen när det blir så.

Sedan så kunde jag inte uppdatera för jag åkte iväg &

kollade på fotboll när syrran spelade & sedan så åkte jag

till Rebecca & sov över hos henne, mycket mysigt.  


Idag så gick jag & Rebecca upp kl.08.00 för att vi skulle hinna

göra i ordning oss innan vi skulle dra till resecentrum för att

ta tåget till Göteborg & göra de osäkert.


Blev lite shopping i femmanhuset, fixade också mina naglar

för första gången & det var lite spännande.


Har lite bilder som jag har tagit idag men orkar tyvärr inte

lägga upp dem här på bloggen nu, men lovar att de kommer

att komma upp imorgon, för vi hade en grym dag i Göteborg!


 

Ovido - Quiz & Flashcards