lolliizen

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Louise Mellqvist - 15 september 2011 22:54

 


 

Av Louise Mellqvist - 15 september 2011 18:19

Klarar du av detta?

Mitt fullständiga namn?
Mitt födelsedagsdatum?
Mitt smeknamn?
Min födelseort?
Märket på min mobiltelefon?
Min ögonfärg?
Hur många syskon har jag och vad heter dem?
Vad saknar jag allra mest just nu?
Lycka till!   


 

Av Louise Mellqvist - 15 september 2011 17:07

Om en stund så drar jag ner till stan för att jobba

lite ska vara konståknings tränare idag åt C-ungdomarna

mellan kl.20.05-21.15 & det är alltid lika kul att träna dem.


Men just nu så håller jag på & fixar till mig lite men håret

blir ju bara helt CP, det är tur att jag ska klippa mig på måndag

& då tror jag att det kommer att ryka ganska mycket hår.

Sedan så blir det nog lite nya slingor också för har fått en ganska

ful utväxt & den vill vi inte se nu men kanske bara jag som ser den.


Här kommer en bild på mig, bjuder på den.  


 










Av Louise Mellqvist - 15 september 2011 15:18


 

Ovido - Quiz & Flashcards