lolliizen

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Louise Mellqvist - 28 september 2011 11:30

Nu så prövar jag att göra ett tidsinställt inlägg för har

aldrig gjort det förut så tänkte se om det fungerar...


Ska i alla fall träffa min kusin nu Anna-Karin vid Åhléns

för vi ska ta en fika & sedan så får vi se om vi hittar på

något annat, jag måste i alla fall köpa några saker.  


Senare runt kl.15.00 så ska jag hämta min syrra vid skolan

& sedan så drar vi till Elgiganten för att hämta hennes mobil.


Hoppas att detta funkar & att ni kan läsa detta, för då så

kommer jag att andvända detta oftare, då jag vet vad jag ska

göra under dagen & då blir bloggen mer uppdaterad.  


 

Av Louise Mellqvist - 28 september 2011 09:52

Godmorgon på er bloggare & bloggläsare!


Jag hoppas att ni har haft en bra natt, sovit gott & drömt

om något riktigt bra & underbart för det har i alla fall jag gjort.

Önskar att min dröm var verklighet för då skulle jag bli super

duper mega duper glad, men tänker inte berätta den här för

er för den är nämligen lite hemlig, måste ha lite hemligheter.  


Men nu så ska jag käka lite frulle så inte min mage är tom

för det är inte alls bra, för då kommer den att ropa snart.


Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi lite senare!


 

Ovido - Quiz & Flashcards