lolliizen

Alla inlägg under juli 2011

Av Louise Mellqvist - 29 juli 2011 08:43

Godmorgon bloggen!


Hade ställt min klocka på att den skulle ringa kl.09.15 men

jag vaknade av att min rullgardin slog min fönsterlampa mot

fönstret så därför så sitter jag upp redan nu, kunde inte somna om...


Men idag så kommer det troligtvis bli bra väder med mycket

solsken, eller det verkar så nu i alla fall för solen lyser för fullt

här hemma hos mig & det tycker jag om...


Får se vad man ska göra idag, har i alla fall lovat att hjälpa mamma

att tvätta lite & sedan så ska jag & syrran ta lite kort & sedan så

får man väl se vad som händer, ska troligtvis träffa Josse ikväll.


Men nu så får ni ha en fortsatt trevlig fredag morgon

så hörs vi lite senare & ska försöka uppdatera mycket idag!


 

Av Louise Mellqvist - 28 juli 2011 21:14

Halloj igen bloggen!


Var i stan förut med mamma & lillsyrran för vi var nämligen

& klippte oss, har haft svårt att bestämma mig hur jag vill ha

det men blev i alla fall att jag klippte av det en bit...

Eller jao en liten bit det var mellan 12-15 cm & det tycker jag är mycket. ^^


Tänkte i alla fall ladda upp bild på hur det såg ut innan jag

klippte av det & hur det blev nu efteråt! 




   

Av Louise Mellqvist - 28 juli 2011 14:35

Hallojj bloggen!


Nu så har jag kommit hem från jobbet & det har vart lite smått

stressat under eftermiddagen, för morgonen gick kanon bra men

det är nu senare som det har vart lite problem, men men...


Det är i alla fall sjukt varmt ute & jag är hur varm som helst,

känner för att slänga mig i vatten & svalka mig, men tyvärr så håller

vi på & fixar till våran pool lite & jag orkar inte åka ner till sjön så

det får bli att ta en kall dusch, men det är ju också skänt.


Ha det så bra så hörs vi lite senare!


 

Av Louise Mellqvist - 27 juli 2011 21:33

Halloj igen bloggen!


Nu så kommer det några bilder från Spiken, var nämligen där igår

en sväng på kvällen när jag jobba, vi var lite tidiga så då åkte vi

dit & lyssnade lite på Allsång, var mycket trevligt & mycket fint!


 




       

Av Louise Mellqvist - 27 juli 2011 18:06

Halloj bloggen!


Sorry för det inte har vart någon uppdatering idag men

det är så att haf jobbade mellan kl.08.00-15.00 & när jag

kom hem så var jag så trött så jag la mig på soffan & vila.


Men nu så har jag sett lite på TV & hängt tvätt & nu så vet

jag inte vad jag ska göra, är rastlös vill hitta på något men

finns ingen rolig som är hem & kan hitta på något...


Får väl försöka komma på något kul, kanske ska baka för

det är ju faktiskt riktigt kul + att det är gott att äta med. ^^

Haha får se vad jag hittar på, men ska i alla fall uppdatera

senare ikväll & då kommer det fina bilder från SPIKEN!


 




Av Louise Mellqvist - 26 juli 2011 22:53


 


 

Av Louise Mellqvist - 26 juli 2011 09:45

Godmorgon bloggen!


Vaknade för ca 15 min sedan & jag har sovit hur bra som 

helst i natt & jag drömde en jätte bra & rolig dröm. ^^


Alldeles strax så ska jag käka lite frulle & efter det så blir det

att hjälpa mamma & tvätta lite & sedan lite senare blir det att

hjälpa henne med maten, tänkte att den ska vara färdig tills 

hon kommer hem för då tror jag att min mamma blir SUPER GLAD!


Ha en fortsatt trevlig tisdag så hörs

vi lite senare, HAVE FUN!


 

Ovido - Quiz & Flashcards