lolliizen

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Plum color!

Av Louise Mellqvist - 8 september 2011 11:14

Detta är ett lack som kommer från H&M nr.35

har en mörklila nyans, nästan lite plommon färg.

Tycker färgen passar nu när det börjar bli höst

& det var ett bra pris på det med, för fick med

2st lack för priset av 1 så det kostade 30 kr.


 

 

 
 
Ingen bild

Mirre

8 september 2011 15:12

Tyvärr ingen fråga :( men ville säga att gillar att läsa din blogg, går in och läser inlägg några gånger i veckan. Du skriver en varierad blogg och du uppdateras hela tiden, därför vet man aldrig vad som kommer stå nästa inlägg, därför dras man tillbaka för att se om det är en ny läcker färg på nagellacket, ny frisyr, hiss & diss eller bara ett glatt/ledset eller argt inlägg om din vardag:)

Louise Mellqvist

8 september 2011 16:45

ååh, vad roligt att du tycker om att läsa min blogg. Ja jag tycker det är bra med lite variation de flesta skriver aningen bara om mode & smink osv men att skriva mer om sin vardag & allt möjligt det är lite roligare.

Det med lite ledsna inlägg de blev när det var lite jobbigt med mitt ex. osv. Men nu så mår jag lite bättre ska skriva lite mer glatt om livet också.

Tack för din kommenter! :)

 
Ingen bild

Mirre

8 september 2011 19:03

haha kul att du tycker precis som mig ang. bloggande. Har själv en blogg och börjar nu bygga upp den (www.dimman.bloggo.nu om du vill kolla).

Jo, jag förstod att du hade det tufft en tid där, men ett tag trodde jag jag det löste sig för dig och robin (antar det var han du menade). Men du verkar stark, tummen upp för det :)

Louise Mellqvist

9 september 2011 09:13

Tack så mycket, vet du vem Robin är? eller har du bara sett hans namn på bloggen?

jag försöker vara stark men inte alltid det går,
men man måste försöka vara det för sina vänners skull! :)

 
Ingen bild

Mirre

9 september 2011 09:21

jo jag vet allt vem robin är, har varit vän med han nu några år (men pratar inte jättemycket med han nu för tiden) och under tiden ni va tillsammans la du till mig som man på fb (Marie Dimsjö:):P

Louise Mellqvist

9 september 2011 10:00

Jaha, jag tänkte att det var du när jag sedan kollade din presentation på bloggen ^^

Det är så att det blev lite strul mellan oss & nu har han hittat en annan & då får han inte ha någon kontakt med mig... Så det är därför jag mår så dåligt också. För tycker fortfarande om honom. Men är hans nya tjej som bestämt att vi inte får ha någon kontakt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Mellqvist - 23 februari 2012 22:56

Nu är det så här att jag kommer att byta bloggställe så från & med nu så kommer jag att finnas på devote.se & det är bara för att jag ska kunna blogga ordentligt från mobilen & för att jag ska börja göra videoinlägg & då kan jag ladda upp de fr...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen & ladda upp dirket til...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 18:59

     

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49


      Resultat!              

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.   Sedan runt kl.11.00 så ringer min...

Ovido - Quiz & Flashcards