lolliizen

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Godnatt!

Av Louise Mellqvist - 27 september 2011 22:13

Har inte bloggat så mycket idag för har inte riktigt vetat 

vad jag ska blogga om, vet egentligen inte nu heller men

jag kan ju berätta lite vad jag har gjort idag.  


Har vart i stan en sväng & träffat lite personer & sedan så var

jag i ishallen & kolla när konståknings brudarna tränade & sedan

så tjötade jag en massa skit mes bästa Camilla, alltid lika kul.

Efter deras tränings pass på isen så tog vi & gick en liten

prommenad vid ågårdens spår, riktigt skönt & härligt.


Nu så ligger jag i sängen, har kollat lite på Idol & sedan så 

har jag kollat på House & nu så ska jag snart sova, för finns typ

inga roliga ute på fejjan & har ingen bra film att kolla på,

tycker faktiskt det är lite synd om mig. 


Men nu så loggar jag ut här ifrån & stänger ner datorn så

nu hoppas jag att ni som läser sover gott & drömmer så sött

så hörs vi imorgon & då ska jag försöka att blogga lite mer.


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Mellqvist - 23 februari 2012 22:56

Nu är det så här att jag kommer att byta bloggställe så från & med nu så kommer jag att finnas på devote.se & det är bara för att jag ska kunna blogga ordentligt från mobilen & för att jag ska börja göra videoinlägg & då kan jag ladda upp de fr...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen & ladda upp dirket til...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 18:59

     

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49


      Resultat!              

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.   Sedan runt kl.11.00 så ringer min...

Ovido - Quiz & Flashcards