lolliizen

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Mellqvist - 27 september 2011 13:33


 # Lön!

 # Shopping!
 # Nails design!
 # BäxX & ÄlgeX!


 
 # Förkyldning...

 # Folk som ljuger...
 # Myggbett...
 # Dåliga vantar...


 

Av Louise Mellqvist - 27 september 2011 08:53

Förlåt för jag inte uppdaterade så mycket igår men jag

gjorde lite andra saker, var i stan med dem bästa & sedan

när jag kom hem så orkade jag inte att blogga...


Nu så ska jag ta & käka lite frulle & sedan så ska jag in till

stan för att träffa några personer & sedan får vi se vad som

händer, kanske blir en liten sväng på stan.  


Ha det så bra alla bloggare & bloggläsare så hörs vi

& idag lovar jag att uppdatera mera.  


 

Av Louise Mellqvist - 25 september 2011 17:21

Har inte orkat blogga idag för har vart i ishallen från

kl.09.55-12.50 & sedan när jag kom hem så fixade jag mat

& efter det så la jag mig i soffan & kollade på TV.


Har vart väldigt trött idag eftersom det blev väldigt sent

hem igår från cupen, syrran & de gick inte vidare men de

spelade hur bra som helst & de var verkligen super duktiga.


Men nu så ska jag dra & ta något att dricka & sedan så

får vi se vad som händer, måste hitta på något för är

rastlös & det är inte alls kul...


 

Av Louise Mellqvist - 24 september 2011 14:51

Har tyvärr inte hunnit att blogga idag för har gjort en

massa andra saker, som bla. vart tränare mellan kl.08.00-09.40

& efter det så drog jag & syrran fram på stan & fikade lite.


När vi hade fikat klart så gick vi & kikade lite i några affärer

& sedan så åkte vi hem & vilade oss lite för vi var trötta..

Senare typ runt kl.13.00 så käkade vi lite mat & nu så håller vi

på & fixar en massa saker som vi ska ha med oss till Elljuscupen.


För det är nämligen så att min syrra ska spela en fotbollscup

idag i Emtunga & det håller på hela kvällen så vi måste ha med

oss en massa saker, som varma kläder & mat att äta.


Nu så ska vi fixa i ordning lite varm obo'y som vi ska ha med

för det är alltid gott att dricka när det blir lite kallare ute.


Ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi kanske senare!  

 

 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 21:08

Detta får bli mitt sista inlägg för idag, har ju gjort en

hel del & jag har haft många besökare också, mycket trevligt!


Om en stund så drar jag & syrran upp & lägger oss för imorgon

så kommer det bli en tidig morgon, för då ska jag vara konståknings tränare & då börjar jag redan kl.08.00 så min klockan ringer 06.45  


Hoppas ni alla har haft en bra fredag för det har i alla fall jag

& ni som inte har tänkt att lägga er än, have a nice night!  

 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 18:29

Nu så är det fredagsmys & jag & syrran sitter & käkar

lite av godiset som jag köpte i Göteborg, riktigt gott! 


Förut så käkade jag & syrran kinamat, var ett tag sedan

vi käkade det så vi bestämde oss för att ta hem & käka.

Det blev 3 små rätter & stekta nudlar Delux & det var

verkligen super duper gott, har en del kvar men det kan

vi ta & äta lite senare eller ta det imorgon.  


Så här söta kan godisar vara ifrån Göteborg.

 

 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 14:18

Åker in till stan nu för att hämta lillsyrran & sedan

så kommer vi att käka god mat, berättar inte än vad det

är utan det gör jag sen när vi kommer hem.


Ha en fortsatt trevlig fredag alla bloggare & bloggläsare!  


 

Ovido - Quiz & Flashcards