lolliizen

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Mellqvist - 14 september 2011 21:02

Är ni lite nyfikna på vad det var jag skulle göra kl.16.30 idag?!

Jag kan berätta för er att jag var på en jobb intervju & det

gick ganska bra eller jag tror det i alla fall, var sjukt nervös...


Just nu så sitter jag i soffan & kollar på TV men ska alldeles

strax dra upp & lägga mig i sängen & kanske kolla på en film

med syrran, måste i alla fall sova ganska tidigt idag för ska

upp & jobba tidigt imorgon kl.06.00 ringer min klocka...


 

Av Louise Mellqvist - 14 september 2011 13:34



Alldeles strax drar jag in till stan för att ta en fika med

bästa Rebecca & efter det runt kl.16.30 så blir det lite andra

saker, men vad det är får ni reda på lite senare...



   

 

Av Louise Mellqvist - 14 september 2011 09:51

 # Fler jobbtillfällen!
 # Snart helg igen!
 # Kompisarna!
 # SOLO tidningarna!





 # Regnet & blåsten...
 # Mina naglar, går av...
 # Börjar bli kallt...
 # Vår skrivare, helt CP!


   

Av Louise Mellqvist - 13 september 2011 14:24

Om en liten stund så ska jag dra mig mot jobbet börjar

kl.15.00 & ska jobba tills ca kl.21.30 ikväll, kommer nog gå bra.

Har fått några fler jobbtillfällen nu & det är kanon bra & jag

trivs jätte bra där uppe i Tolsjö med, en jätte bra arbetsplats.


Men nu så ska jag fixa det sista innan jag drar, får se om jag

orkar uppdatera ikväll beror på hur trött jag är osv.


 

Av Louise Mellqvist - 13 september 2011 13:09

 


 

Av Louise Mellqvist - 13 september 2011 09:30

Ursäkta mig för att jag inte har uppdaterat bloggen

men det är bara för att jag har vart så sjukt trött så jag

har inte orkat sitta vid datorn, har knappt orkat vara vaken...


Men ska försöka att uppdatera lite mer idag, eftersom jag inte

börjar jobba försen kl.15.00 så jag har några timmar på mig att

skriva lite, tänkte bla. ha veckans låt & lite andra saker. 


Ha en fortsatt trevlig tisdag så hörs vi senare!


 

Av Louise Mellqvist - 11 september 2011 09:21

Är strax på väg mot ishallen ska bara fixa i ordning mig det

sista & sedan drar jag & jobbar där mellan kl.09.55-11.00 &

efter det så ska jag checka tränings tävling & när det är slut

så åker jag hem & käkar lite & sedan drar jag iväg till nästa jobb.


Kanske hinner skriva lite när jag kommer hem, annars så

får det bli ett kvälls inlägg om jag orkar.  


 

Av Louise Mellqvist - 10 september 2011 22:09

Har inte hunnit blogga idag för skulle först jobba 

mellan kl.07.00-11.30 men eftersom det var typ kaos 

imorses när jag kom så fick jag jobba till kl.15.00 istället.


Så när jag slutat var det bara att skynda sig hem & byta om

för att sedan åka ner till stan för att gå på bio med sjukt

underbara personer, Camilla, Kajsa, Kerstin, Hillevi & Henrietta.

Vi kollade på Smurfarna & den var verkligen sjukt bra & smurfarna

var ju bara så gulliga, jag skulle gärna vilja ha en smurf hemma.  


   

Efter bion så drog jag hem & då var jag verkligen helt slut,

usch denna dagen har vart bra men ändå jobbig, var stressig...

Har i alla fall vilat en stund & nu så har jag & mamma kollat

på Fångarna på fortet & nu så kollar vi på Bröllopsduellen.


Ha en fortsatt trevlig lördag kväll så får vi se om jag 

bloggar senare beror på hur trött jag är.  


 


Ovido - Quiz & Flashcards