lolliizen

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Mellqvist - 22 september 2011 10:57

Här kommer en bild på hur mitt hår ser ut nu!

 

 

Av Louise Mellqvist - 22 september 2011 08:52

     


 

Av Louise Mellqvist - 21 september 2011 21:48

Blev ingen bild på mig igår med min nya frisyr bara för

att internet inte ville fungera..... Blir galen när det blir så.

Sedan så kunde jag inte uppdatera för jag åkte iväg &

kollade på fotboll när syrran spelade & sedan så åkte jag

till Rebecca & sov över hos henne, mycket mysigt.  


Idag så gick jag & Rebecca upp kl.08.00 för att vi skulle hinna

göra i ordning oss innan vi skulle dra till resecentrum för att

ta tåget till Göteborg & göra de osäkert.


Blev lite shopping i femmanhuset, fixade också mina naglar

för första gången & det var lite spännande.


Har lite bilder som jag har tagit idag men orkar tyvärr inte

lägga upp dem här på bloggen nu, men lovar att de kommer

att komma upp imorgon, för vi hade en grym dag i Göteborg!


 

Av Louise Mellqvist - 20 september 2011 14:04

Just nu så håller jag på & lagar lite mat & idag så

blir det hemma gjort potatismos & grynkorv.

Var ett tag sedan man åt de & det är faktiskt riktigt gott

bara man inte äter det allt för ofta...


Nu så har jag bild på min nya frisyr men tyvärr så dampar

min telefon lite så kan inte lägga in de nu, men lovar er

att de ska komma upp på en bild under dagen.  


Bjuder på denna bild!


 

Av Louise Mellqvist - 20 september 2011 09:31

Sitter nu framför datorn & kollar om jag har fått något

eller några mail, men tyvärr så hade jag inte fått det...


Om en liten stund så ska jag dra ner till stan för att handla

lite saker som fattas till middagen bla. potatis sedan så blir

det lite andra saker också som frukt & pålägg.


Men ha en fortsatt trevlig tisdag så hörs vi lite senare

& då så ska ni få en bild på mig i min nya frisyr.  


 

Av Louise Mellqvist - 19 september 2011 22:24

Just nu så ligger jag i min sköna & varma säng & kollar

lite på TV medan jag chattar lite med folk på nätet...


Kan ju berätta för er att jag var & klippte mig förut idag

efter jobbet & håret ja, det blev en bra bit kortare nu.

Har ingen bild på det, men lovar att ni kommer att få 

se en bild på hur det ser ut imorgon.


Men om en stund så ska jag lägga mig & checka film &

sedan efter det blir det att ta en dejt med mina älskade kuddar.


   

Av Louise Mellqvist - 19 september 2011 09:46

Usch, vilken hemsk natt det har vart har sovit så

otroligt dåligt har drömt en massa konstiga saker

& sedan så har alla mina tankar bara snurrat omkring...


Just nu så försöker jag vakna till lite men är ganska svårt,

känner mig väldigt seg men hoppas på att det går över.

Ska jobba idag mellan kl.12.30-17.30 & efter det så blir det

att dra hem en liten stund & sedan blir det att dra till ishallen

& vara lite tränare där, så det blir en hel del jobb idag.


Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi lite senare

& då så får vi se vad som dyker upp här på bloggen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards