lolliizen

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 11:42

Vad tycker ni nu om min blogg, ser den lite gladare ut

är ju inte en så stor förändring men det är i alla fall en

början på något nytt sedan får vi se hur det kommer bli.


Nu så ska jag fixa lite käk det blir stekt potatis & köttbullar,

inget avancerat idag för det orkar jag inte + att det bara är

jag som ska ha mat nu så det duger till mig.


Bjuder på denna bild i brist på annat  


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 10:25

Nu så håller jag på & funderar på hur jag ska ha min

blogg för jag vill ändra lite färger, headern osv.

Känner att jag har haft detta ett tag nu & lite nytt här

vore inte fel kanske ska ha lite mer gladare färger?!


Har ni några idér så kommentera gärna för jag är öppen

för alla förslag, ni kan ju också berätta hur ni tycker att

min blogg skulle se ut, kan alltid vara roligt.  


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 06:49

Nu tänkte jag ladda upp en bild på hur mina naglar ser ut

nu efter att jag har vart & gjort dem på en salong i Göteborg.

Tycker att de blev jätte bra men dem kanske kunde

vara lite kortare, men det är sådant man får vänja sig vid.


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 05:56

Jaha då var man klarvaken nu, eller har vart det sedan

mamma kom in & väckte mig & då ar kl.04.50 så jag har

vart vaken i lite mer än 1 h & jag känner inte alls för att sova...


Idag så kommer det hända lite allt möjligt, kommer bl.a ha

lite fredags mys med syrran, käka lite gott & kanske kolla på

någon bra film & bara ha det allmänt gött!  


Men nu så ska jag lägga mig i soffan en stund & kolla om

det finns något kul på TV:n annars blir det att checka film.


 

Av Louise Mellqvist - 22 september 2011 21:26

Ligger nu i sängen & har precis checkat fejjan lite,

men det var inte så mycket att kolla, inget nytt.


Om en stund så ska jag lägga mig & sova för imorgon

så ska jag upp tidigt för att skjutsa mamma till jobbet

så hon kommer in & väcker mig runt kl.05.00 tror jag. 


Men först så blir det att messa lite med några härliga

folk & efter det så blir det en dejt med kuddarna.




   

Av Louise Mellqvist - 22 september 2011 18:29

Bara för att jag inte har något att göra eller skriva om,

så får i en bild på mig, bara för att fördriva tiden lite.


     

Av Louise Mellqvist - 22 september 2011 13:33



 

Av Louise Mellqvist - 22 september 2011 11:29


 # Göteborg igår med Rebecca!
 # Mina nya naglar
 # Rebeccas spel, mycket roligt!

 # Helgen, kommer kanon bra!
 


 


 # Blåsten & allt regn...

 # Alla mygger & myggbett...
 # Min hår utväxt...
 # Fecebooks nya uppdateringar...
 

 

Ovido - Quiz & Flashcards