lolliizen

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Mellqvist - 9 september 2011 19:08



   

Av Louise Mellqvist - 9 september 2011 12:09

   

 

Av Louise Mellqvist - 9 september 2011 10:25

Jag orkar tyvärr inte blogga nu, men jag lovar er att ni ska

få några inlägg lite senare & då tänkte jag att det ska vara

lite bilder, för har blivit alldeles för mycket text & för lite bilder.


Ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi senare!  


 

Av Louise Mellqvist - 8 september 2011 22:40

Nu så kommer svaren på de 3 frågor som jag har fått

underdagen, tycker det är jätte kul att det är några som

frågar lite, men vill gärna att fler ställer lite frågor!  
 

1. Anonym: Är du singel?
Svar: Ja, jag är singel sen typ 2 månader tillbaka.

2. Isabell: Hur mår du tjejen?
Svar: Jag mår ganska bra, men det går upp & ner...
Ibland är jag jätte glad & ibland är det deppigt men

jag börjar komma ifrån alla tankar som snurrat omkring.
 
3. Rebecca: Hur länge har du bloggat & är det viktigt för dig?
Svar: Jag har bloggat sedan 2008 men har haft flera olika bloggar

för har haft svårt att bestämma mig för vilken sida som är bäst.
Att blogg för mig är inte jätte viktigt men jag tycker det är kul

& man kan skriva av sig också & det behöver jag göra ibland.


 

Av Louise Mellqvist - 8 september 2011 17:51

Om en stund så ska jag dra mig ner mot ishallen för

kl.20.05-21.15 så ska jag vara tränare åt C-ungdomarna

& det är alltid lika kul att träna dem, det märks att

det har utvecklats en hel del under sommarens läger.  


Men innan jag börjar att arbeta så ska jag snacka lite

med Camilla, vi kan prata om precis allt & vi har hur 

kul som helst när vi träffas & hon är en underbar person!


Ska fixa i ordning mig lite nu innan man drar för man vill

ju inte se allt förjävlig ut när man ska visa sig bland folk.


Ha en fortatt trevlig kväll så hörs vi lite senare & då tänkte

jag svara på frågorna från frågestunden, men vill ha fler frågor!


Så kom igen nu ALLA & fråga på INGEN fråga är för DUM!



?

Av Louise Mellqvist - 8 september 2011 14:00



 

Av Louise Mellqvist - 8 september 2011 11:14

Detta är ett lack som kommer från H&M nr.35

har en mörklila nyans, nästan lite plommon färg.

Tycker färgen passar nu när det börjar bli höst

& det var ett bra pris på det med, för fick med

2st lack för priset av 1 så det kostade 30 kr.


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards