lolliizen

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 1 augusti 2011 22:13

Halloj igen bloggen!


Nu så ligger jag i sängen & kollar på film med syrran,

vi kollar på Harry Potter & hemligheternas kammare.

Hon ville nämligen kolla på alla Harry Potter filmerna

så nu kommer det nog bli flera kvällar i rad som vi kollar

men jag tycker ju om de så mig spelar det ingen roll.


Men om en liten stund så blir det sova för imorgon

så ringer kl.06.00 & då är det dags att gå upp för 

att sedan dra & jobba till kl.13.30.


Godnatt alla kära vänner sov så gott & dröm så sött

så hörs vi imorgon & då kommer det hända saker!


   

 

Av Louise Mellqvist - 1 augusti 2011 15:58

Halloj igen bloggen!


Alldeles strax så ska jag dra mig mot jobbet för att göra

mina timmar, jobbar mellan kl.16.30-21.00 & det är en

riktigt bra tid tycker jag & den rundan går bra också. ^^


Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi lite senare

ikväll efter mitt lilla kvälls pass, HAVE SO FUN EVERYONE!


Av Louise Mellqvist - 1 augusti 2011 13:00

Halloj Bloggen!!


Nu så har jag nytt nagellack på naglarna igen & det

känns kanon bra, är gött med nya färger på naglarna.

De lacken som jag har andvänt är 2st från Isadora det är

ett vitt graffiti - 802 White art & ett rosa 192 Power Pink.


För att få naglarna se lite annorlunda ut så tog jag

de vita graffiti nagellacket bara på halva naglarna

& det blir riktigt rikitgt snyggt så det tycker jag ni ska testa!




   

Av Louise Mellqvist - 1 augusti 2011 11:24




             


   

     

Av Louise Mellqvist - 1 augusti 2011 10:43


     




 

 

Ovido - Quiz & Flashcards