lolliizen

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 30 augusti 2011 22:45

Halloj igen bloggen!


Har inte riktigt orkat blogga idag för har vart så hostig

har typ bara legat i sängen & kollat på film & sovit lite.

Var en stund i stan förut & handlade lite men annars så

har jag inte gjort ett enda dugg, ganska tråkigt faktiskt...


Men nu så ligger jag i sängen & pratar lite med folk

& om en stund så blir det att checka lite på film & tror

det blir en disney film, för de tycker jag om att kolla på

när jag är sjuk, vet faktiskt inte varför men gör bara det.


 


Av Louise Mellqvist - 30 augusti 2011 08:44

Godmorgon bloggen!


Hoppas att ni har sovit gott i natt, men tyvärr så har inte

jag gjort det på grund utav min hosta, den är jätte jobbig &

det känns tungt i bröstet när jag andas, hatar att vara sjuk!!


Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på om

jag blir bättre om jag ska dra till stan & kolla lite eller så

blir det som igår att jag bara ligger hemma & kollar på film.


Nu så ska jag se om jag kan göra lite nytta,

ha en fortsatt trevlig tisdag så hörs vi senare.



Ovido - Quiz & Flashcards