lolliizen

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 15 augusti 2011 19:53

Halloj igen bloggen!


Nu sitter jag & tänker på alla mina roliga & underbara

stunder jag har haft under min skolgång från Lekis till Gymnasiet.

Det är helt sjukt att tiden har gått så fort, känns som det inte

alls var länge sedan jag började Lek & lär som det hette då.


Men tiden går så fort & man måste ju sluta skolan & komma

in i vuxen livet, det är ju det som livet går ut på & man måste

börja ta mer ansvar & en massa andra saker, faktiskt lite läskigt!


Jag kommer att sakna alla mina vänner som jag har fått under

alla dessa år i skolan, kommer sakna några speciellt mycket!


Men tänkte ladda upp några bilder från skoltiden &
jag bjuder på bilderna, syns ju att man har förändrats! ^^

       



   

Av Louise Mellqvist - 15 augusti 2011 17:16

Halloj igen bloggen!


Nu så sitter jag uppe på mitt rum & vet inte vad jag ska

hitta på finns inte så mycket att göra eftersom det är sådant

tråkigt väder ute, usch jag blir så trött på regnet!!!


Idag så har jag gjort lite allt möjligt, har vart en sväng i

Järpås & lämnat tillbaka min fasters bil som vi har lånat

bara för att vår ena bil gick sönder i fredags när syrran & pappa

var på väg till Örebro på fotbollsläger, så typiskt!!


Efter vi vart där så hämtade mamma oss & sedan så åkte vi

till Ica & handlade lite mat & när vi kom hem så fick jag göra

i ordning lite mat att käka & efter det så åkte jag & pappa in

till stan igen för att vår bil hade blivit klar, kanon bra!!


Men jag får väl se om jag kan hitta på något

annars så får jag lägga mig i sängen & kolla på några

avsnitt av One Tree Hill, har bara 1 säsong kvar...


 


Av Louise Mellqvist - 15 augusti 2011 10:12


Rutig shorta - Ullared

Svarta termoleggins - Ullared
Svart linne - Ullared 

 

Av Louise Mellqvist - 15 augusti 2011 09:25

Godmorgon bloggen!


Hoppas ni har haft en bra natt & att ni har sovit gott,

det har i alla fall jag gjort & det var så gött att sova. ^^


Men nu när jag vaknade & hörde att det regnade ute då

blev jag lite nedstämd, för jag & syrran hade planerat att

gå på stan & kika lite men är ju inte kul att göra det nu...


Sitter i alla fall nu i TV rummet & dricker en kopp med

underbart god varm choklad & har en filt som värmer.

Är sjukt mysigt att sitta inne när det regnar & dricka lite varmt

& ha lite mys, det är bara synd att inte en viss person är med. ^^



Ovido - Quiz & Flashcards