lolliizen

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 16 augusti 2011 21:47

Halloj igen bloggen!


Tyvärr så har det inte blivit så mycket uppdatering idag

på bloggen, men det är bara för att jag har gjort en massa

andra saker, har ju vart i ishallen & träffat de underbara

konståknings brudarna & sedan pratade jag med Bästa Camilla!!


Just nu så ligger jag i sängen & ska snart kolla på Shrek

med syrran, var ett tag sedan man såg filmerna....

Tycker att det är så mysigt att kolla på tecknade filmer

det är något speciellt med dem, svårt att förklara vad. ^^


 

 



Av Louise Mellqvist - 16 augusti 2011 15:42

Halloj bloggen!


Idag så gjorde jag min sista dag på jobbet, känns faktiskt

lite konstigt för nu är man ju van vid att gå upp kl.6 &

åka till jobbet för att jobba, men nu så blir det ju inte så.

Fast jag ska prata med dem där uppe om jag skulle kunna

bli timanställd, för det skulle vara kanon bra!


Men alldeles strax så ska jag dra in till stan för att sedan

dra till isstadion & kolla när de tränar & prata lite.


Nu måste jag fixa i ordning mig så jag inte ser allt för jävlig ut 

när jag kommer till ishallen, vorde ju inte bra att skrämma dom.


 


    

Ovido - Quiz & Flashcards