lolliizen

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 24 augusti 2011 22:30

Halloj igen bloggen!


Orkar inte skriva så mycket nu för är ganska trött

men har i alla fall nu ikväll vart på tränar möte med

konståkningen & det gick super bra & sedan så var jag

en liten sväng på ett plastparty hos min mammas kompis.


Men nu så ligger jag i sängen & ska strax lägga mig & kolla

på en film & efter det så blir de till att sova, ska skjutsa in

mamma imorgon till jobbet & hon börjar kl.05.45

Så det blir att få gå upp tidigt, bäst att få en god sömn då.  




Av Louise Mellqvist - 24 augusti 2011 15:29

Halloj igen bloggen!


Detta har vart en känsomässig dag för mig men som

tur är så har jag så extremt underbara vänner som

stöttar mig i alla lägen & det känns väldigt tryckt

& ni vet vilka ni är & ni betyder så otroligt mycket!!  


Fick också ett samtal förut att jag ska hoppa in & jobba

imorgon & på fredag & det tyckte jag var kul, blir ju

lite extra pengar då med & det behövs ju alltid.


Men nu så ska jag lägga mig i soffan & se om det är

något bra på tv:n annars så blir det att checka film &

ta det lungt & få bort alla tankar som snurrar i huvudet!


   

Av Louise Mellqvist - 24 augusti 2011 10:56

Halloj igen bloggen!


Detta är en blogg som handlar om en 17 årig tjejs vardag

& denna bloggen är sjukt bra må jag säga, min väns blogg!




Min vän heter Isabell men kallas för Bella, hon bor i Lidköping

& i hennes blogg så är det en massa fina bilder som hon tar & de

är verkligen super duper fina, hon skriver också om sin vardag & liv.


Tycker absolut att ni ska ta er en titt, för ni kommer inte ångra er!

http://isabellsfoto.blogg.se


 




Av Louise Mellqvist - 24 augusti 2011 09:44

Vad är meningen med livet egentligen,

finns det något bra svart på det elle?!


Är det att älska någon & bli älskad,

eller är det alla människor runt omkring?!


Att bli förälskad är helt underbart men egentligen

så är de det värsta som kan hända, för i slut ändan

så blir man alltid sårad & det gör så sjukt ont!


   

Ovido - Quiz & Flashcards