lolliizen

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 9 augusti 2011 22:46

Halloj igen bloggen!


Nu så är jag hem kommen från stan & jag är helt slut fast

vi inte har gjort alls mycket, men är väl de att jag behöver ha

en hel del sömn nu, efter alla mina tidiga dagar.


Imorgon blir det i alla fall en liten sovmorgon klocken ringer

inte försen kl.08.30 då ska jag fixa mig i ordning & sedan dra

till stan för att gå till Arbetsförmedlingen & tjöta, vill ej det!!


Ne, nu blev jag sjukt trött, men först så ska jag checka på några

avsnitt av One Tree hill sedan blir det sova!




   

Av Louise Mellqvist - 9 augusti 2011 17:49

Halloj igen bloggen!


Sitter nu hemma hos Josse, vi tog en sväng på stan förut

var så shopping sugen & hittade faktiskt lite saker.

Ni får se det antingen senare ikväll eller imorgon men det

kommer i alla fall att komma upp bild på det.


Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra, får väl se om vi

hittar på något kul kanske drar till stadsträdgården &

sätter oss där & tjötar en massa skit & har det myys.


Ha en fortsatt trevlig tisdag kväll så hörs vi,

men vet inte riktigt när bara!   


 

Av Louise Mellqvist - 9 augusti 2011 12:04

Halloj bloggen!


Nu så är jag hemma från jobbet, hade ett kort pass idag

jobbade mellan kl.07.00-11.30 & det var jätte lugnt.


Har i alla fall precis slängt i lite tvätt i tvättmaskinen

så att mamma slipper att göra det sedan när hon kommer hem.

Ska också fixa i ordning maten lite senare så att den är färdig

tills hon kommer & idag blir det klyftpotatis & hamburgare.


Ha en fortsatt trevlig tisdag så hörs vi lite senare

& då får vi se vad jag hittar på här! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards