lolliizen

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 18 augusti 2011 22:09

Halloj igen bloggen!


Nu så är jag hemma efter fotbolls matchen i Källby & 

min syrra & hennes lag spelade super bra & de van med

5-3 så det var väldigt kul & så bra har de inte spelat på länge.


Men nu så är jag ganska trött så om en liten stund så ska

jag sova men först så blir det att checka lite film, Shrek den 3:e.


 


 

Av Louise Mellqvist - 18 augusti 2011 16:09

Halloj igen bloggen!


Nu så har jag kollat på några avsnitt av One Tree Hill
& jag kan ju bara säga att dem är hur bra som helst

tycker allt att ni som inte har sett dem ni MÅSTE KOLLA!!


Om en stund så ska jag dra iväg till Källby för att kolla

när min syrra spelar fotbolls match & det är faktiskt kul

& efter det så blir det att dra & handla lite inför imorgon.

För då ska jag på tjejmiddag & ska ha med mig något att

grilla så jag får leta reda på något riktigt gott & saftigt!


Men ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi lite

senare ikväll & då får vi se vad som händer!  


Av Louise Mellqvist - 18 augusti 2011 13:37

 # Lön!

 # One Piece!

 # Timanställd! 

 # Tjejkväll!

 # Vännerna! 


   

 # Ont i halsen!

 # IDIOTER!!!

 # Regn & åska! 

 # Trötthet!

 # Grusvägar med stora hålor!!!


 

Av Louise Mellqvist - 18 augusti 2011 09:30

Godmorgon bloggen!


Sitter nu i min älskade one piece & myser framför datorn & TV:n

om en liten stund så blir det frukost & då blir det te & macka.


Idag så händer det inte så mycket, ska vara hemma & ta det lite

lugnt kolla lite efter jobb & sedan ikväll så åker jag till Källby för

att kolla när min syrra spelar fotboll & sedan så får vi se.


Ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi lite senare

& då får vi se vad det blir för inlägg! 


 


Ovido - Quiz & Flashcards