lolliizen

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 12 augusti 2011 20:30

Halloj igen bloggen!


Nu så har jag & mamma precis unnat oss lite gott käk,

vi åt lite kräftorräkor & vitlöksbröd & det var verkligen
SUPER DUPER GOTT & det var länge sedan också. ^^

 



Men nu så ska vi kolla lite på TV & ha lite Fredagsmys,

ha en fortsatt trevlig fredags kväll så hörs vi! 


 

Av Louise Mellqvist - 12 augusti 2011 17:30





Bara för att jag har tråkigt & inget att göra! ^^


    

Av Louise Mellqvist - 12 augusti 2011 16:21

Halloj igen bloggen!


Tänkte nu tipsa er om ett super bra schampoo & balsam

som jag använder mig utav & det är Barnängens produkter

& jag använder de bara för att jag inte tål alla sorters
schampoon & balsam, är allergisk mot konserveringsmedlet
som finns i kosmetika som bla. schampoo, diskmedel & tvål osv..


Men jag tycker att barnängens schampoo & balsam fungerar

super bra, finns för en massa olika hårtyper som bl.a färgat hår,

tårrthår, för mer glans osv. Men jag använder för "normalt hår"

& det passar perfekt för mig, håret blir lent & det får en glans.


Barnängens produkter är inte så dyra heller, så jag tycker att ni

kan testa deras produkter & se vad ni tycker, är bra för ekonomin.^^


   

Av Louise Mellqvist - 12 augusti 2011 14:03

Halloj igen bloggen!


Nu så fungerar äntligen min mobil igen & jag är super glad

för det var så sjukt jobbigt att inte kunna sms:a med någon. ^^


TUMMEN UPP FÖR MIN MOBIL NU! 


 


Av Louise Mellqvist - 12 augusti 2011 11:57

Halloj bloggen!


Idag var det ännu en kort jobbdag slutade kl.11.30 men fick

åka hem lite tidigare eftersom det inte fanns något att göra.


Just nu så är jag väldigt irriterad på min mobil för den vill

inte fungera som den ska, kan inte skicka sms & det är jobbigt!!

Har ett uppdatterings program för den, men vet inte riktigt hur

man gör men får väl ta reda på det för vill ha den NU!!


Ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi lite senare!


 


Ovido - Quiz & Flashcards