lolliizen

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 22:17


   

Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 21:29



Halloj igen bloggen!


Alldeles strax så ska jag dra upp på mitt rum & lägga mig

i sängen & kolla på Harry Potter & fången från Azkaban.

Syrran vill ju se alla Harry Potter filmerna nu så då kollar

jag & hon på dem tillsammans, hon tycker de är lite läskiga. ^^


Men innan jag lägger mig blir det att ligga & chatta lite

men en sjukt underbar & bra kille, TUMMEN UPP!


   

Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 17:43

Halloj igen bloggen!


Hade ju inget att göra förut så då satte jag mig &

målade av några bilder & dem blev faktiskt riktigt bra.

Tror inte jag har målat så bra på riktigt länge & det 

finns en bild som jag blev nöjdast med, men tänkte

ladda upp alla så ni får se & ni ser nog vilken bild jag

tycker mest om, eller i alla fall ni som känner mig. ^^


     


Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 12:26

Halloj bloggen!


Nu så är jag hemma efter en bra dag på jobbet,

har vart riktigt lugnt & skönt idag ingen stress alls.


Men nu så vet jag tyvärr inte riktigt vad jag ska göra

har inget planerat, men funderar på att lägga mig

ute i solen & sola lite så man får tillbaka lite färg.


ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi lite senare

& ska försöka att göra lite olika uppdateringar idag.


 

Ovido - Quiz & Flashcards