lolliizen

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 25 augusti 2011 21:27

Halloj igen bloggen!


Blir tyvärr inte så mycket mer uppdaterande idag för jag

mår fortfarande inte bra, allt är bara rent åt HELVETE!!!

Man har blivit så jävla sviken & man får bara en jävla

massa skit på sig hela tiden spelar ju ingen roll vad man

än säger, så är det ingen som lyssnar...


Jag är bara så irriterad, arg & ledsen så jag vet inte vart jag

ska ta vägen, det ända jag vill är att försvinna här ifrån tror

det är de bästa för då finns inte jag här & då blir alla glada.

Eller speciellt några stycken, mina närmaste & älskade vänner

kommer bli besvikna, men dem vet att dem betyder allt för mig!!!


Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen & kolla på film

& sedan sova för imorgon så ska jag jobba en stund mellan

kl.07.00-14.30 efter det så får vi se vad som händer...


   

Av Louise Mellqvist - 25 augusti 2011 15:55

Halloj bloggen!


Detta kommer inte bli ett långt inlägg för orkar inte skriva,

allt är bara skit just nu & jag pallar inte med detta mer...

Just nu så vill jag bara försvinna här ifrån för allt jag gör

blir bara fel så det spelar ju ingen roll vart jag än är...


   

Av Louise Mellqvist - 25 augusti 2011 09:29

Halloj bloggen!


Idag så kommer det inte bli så mycket bloggande under

dagen för om en stund så ska jag åka till stan för ska

på information om ett dataprogram för timanställda &

efter det så åker jag till Tolsjö & jobbar lite så jag är inte

hemma försen typ efter kl.16.00 men jag hoppas ni klarar er.


Ska i alla fall dra & käka lite frulle nu behövs eftersom jag

inte hinner att äta något speciellt innan jag börjar jobba.


Ha en bra torsdag alla bloggare & bloggläsar

så hörs vi lite senare fram mot kvällen!  


 

Ovido - Quiz & Flashcards