lolliizen

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 10 augusti 2011 21:36

Halloj igen bloggen!


Nu så kommer bilder upp på det jag har shoppat både 

igår & idag så ni får se vad det är för något, jag är i 

alla fall sjukt nöjd med allt det jag har shoppat! 



Detta var det som jag in förskaffade mig igår.



& detta var det som jag hittade idag, älskar verkligen ringen! ^^


 

Av Louise Mellqvist - 10 augusti 2011 16:18

Halloj igen bloggen!


Om en liten stund så cyklar jag & Josse till skogshyddan 

för att spela minigolf med trevligt folk, känner att det kommer

att bli super nice får hoppas att det går bra också! ^^


Bjuder på en halvgalen bild!



 

Av Louise Mellqvist - 10 augusti 2011 14:13

Halloj igen bloggen!


Är nu hemma hos Josse & vi sitter i soffan & kollar på TV

har inget annat att göra just nu, eller vi kommer inte på något.

Men lite senare ikväll så drar vi till skogshyddan & spelar lite

minigolf & det kommer bli super nice, eller jag hoppas det i alla fall!


Var inne på Åhléns förut idag efter min & Josse's frukost

& när vi var dör inne så hittade jag en super snygg ring & jag

var ju bara tvugen att köpa den & sedan så köpte jag armband.

Men ni får se bild på det senare när jag kommer hem för ni

ska ju också få se det jag köpte igåt. ^^


Ha en fortsatt trevlig onsdag nu så hörs vi lite senare!


 

Av Louise Mellqvist - 10 augusti 2011 09:19

Halloj bloggen!


Om en liten stund så ska jag dra ner mot stan för

att sedan prata med dem på Arbetsförmedlingen...

Usch, känner inte för det för har ju hört en massa saker

om dem men man ska ju inte tro på allt men, men.


Efter det så blir det att käka frukost med Josse på 

något mysigt ställe, & efter det så får vi se vad som händer.


Ha i alla fall en fortsatt trevlig onsdag så hörs vi senare

& idag ska ni få se det jag shoppade igår!


   

Ovido - Quiz & Flashcards