lolliizen

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 14 augusti 2011 21:21

Halloj igen bloggen!


Just nu så håller jag på & fixar några nya teman till min

mobil eftersom de gamla försvann när jag gjorde uppdateringen.


Medan jag håller på här så kollar jag också lite på TV4

Snålvatten & Jäkelskap, har sett de flera gånger men tycker

fortfarande att det är lika roligt, speciellt Dag-Otto!


Ha en fortsatt trevlig söndag kväll så hörs vi

lite senare & då får vi se vad som händer & sker!


 

Av Louise Mellqvist - 14 augusti 2011 19:43

Halloj bloggen!


Sorry för att det har vart dålig uppdatering på bloggen

i helgen men har jobbat & gjort en massa andra saker

så jag har inte haft tid + att jag har vart sjukt trött...


Men nu så ska jag dra & kolla på TV men lovar er

att det kommer bli en uppdatering senare, SEE YOU!



Ovido - Quiz & Flashcards