lolliizen

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 8 augusti 2011 22:04

Halloj igen bloggen!
 

Medan jag ändå höll på & pyssla om mig själv förut så 

passade jag även på att måla mina naglar & det blev

en härlig blå färg med lite glitter i från Depend nr. 228.



 

Av Louise Mellqvist - 8 augusti 2011 19:26

Halloj igen bloggen!


Nu så sitter jag med en härlig ansiktsmask på mig & det

är strax dax för den att sköljas bort & då tänkte jag passa

på att ta en härlig dusch & göra en hårinpackning med.

Blir som ett eget litet "hemma spa" & det förtjänar jag efter

denna helg & allt jobbande, eller det tycker i alla fall jag. ^^




 

Av Louise Mellqvist - 8 augusti 2011 17:40

Halloj igen bloggen!


Nu så kommer mitt första inlägg på kategorin RECEPT

& här så kommer jag att skriva om olika typer av recept

det kan vara allt från mat till drinkar osv.


Mummsiga Chokladbollar:

100g smör

1 dl socker

3 dl havregryn

2 msk kakao

1 tsk vaniljsocker

2 msk kaffe/vatten/mjölk


Blanda ihop alla ingredienser i en skål & blanda noga

så att det inte blir några smörklumpar i degen.

Efter det så rullar du dem i den storleken du vill ha & lägger

de sedan på en tallrick med det du vill ha på t.ex strössel

pärlsocker eller kokkos, när du gjort det lägger du in dem i kylen

& låter de stå där i ca 1h för att få bästa resultat.


Hoppas att ni kommer tycka om denna kategori!


   

Av Louise Mellqvist - 8 augusti 2011 12:00

Halloj bloggen!


Nu så har jag precis käkat lite mat & det var inte alls fel,

om en liten stund så ska jag & pappa dra till Skövde för

att kolla på Biltema efter en del till min bil, kommer säkert

bli en massa andra saker också, men vi får se.


Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi lite senare! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards