lolliizen

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 22:28

Halloj igen bloggen!


Nu ikväll så har jag vart på isstadion & vart tränare åt c-ungdomarna

& det var väldigt kul, dels för man ser hur de har utvecklas + att

de var så otroligt många som tränade också, super kul tycker jag.


Just nu så ligger jag i sängen & tjötar lite med folk på fejjan

om en stund så blir det att kolla på några avsnitt av OTH

är på säsong 7 nu & det är riktigt spännade nu, kan inte sluta

att kolla, är beroende av denna serien så sjukt bra!!


 

Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 17:59

               


Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 13:58


Halloj igen bloggen!


Nu så har jag på mina naglar ett rött lack från Depend nr.40

& färgen påminner lite om blod, eller det tycker jag i alla fall.

Den är i alla fall super snygg & jag tycker den passar bäst

när man är lite halft brun också, LOVELY COLORS!




 





























Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 10:18

     

  

  

Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 09:21

Godmorgon bloggen!


Idag är det måndag & denna veckan så börjar typ alla

skolan men inte jag, utan för mig blir det att leta jobb...


Annars idag så händer det inte så mycket som jag vet,

blir att tvätta lite & sedan får vi se vad som händer.

Ska i alla fall försöka få upp bilderna från i lördags & igår

är ju lite roligt med bilder på bloggen också inte bara text!


Men nu så ska jag käka lite frukost & fixa till mig lite

ha det så bra alla bloggare & bloggläsare, så hörs vi!


 

Ovido - Quiz & Flashcards