lolliizen

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 2 augusti 2011 22:40

Halloj igen bloggen!


Nu så sitter jag hemma hos Josse & vi ska snart ha lite

TV mys med chips & salta pinnar, mycket gott & mysigt.


Jaja bloggar inte mer idag för är ganska trött så kommer väl

att somna ganska snart, HAHA så typiskt MIG.



 

Av Louise Mellqvist - 2 augusti 2011 14:40

Halloj bloggen!


Idag så har det vart en lugn & härlig dag på jobbet,

de enda som har vart en liten nackdel det är värmen.

Det är ju så otroligt varmt ute & med jobbar kläderna

på så blir det ännu varmare...


Nu så har jag i alla fall käkat lite mat & om en liten

stund så ska jag dra ner till stan för att vara lite med Josse.

Vi har i alla fall bestämt oss för att åka & bada & det

är vår ända plan för idag, men man vet aldrig vad vi hittar på mer.


Ha en fortsatt trevlig tisdag eftermiddag så hörs vi

lite senare & då bloggar jag från Josse's dator!


 

Ovido - Quiz & Flashcards