lolliizen

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 29 augusti 2011 21:49

Halloj igen bloggen!


Ligger nu i min sköna säng & kollar lite på fejjan men det

är inget nytt som har hänt & det är inte så många som är
ute eller som jag känner för att skriva med i alla fall....


Blir väl att messa med lite folk istället & sedan så ska jag

kolla på film, vet ännu inte vad för någon för har lite nya filmer

så nu blir det svårt för mig att välja vilken, typsikt mig det! 

Godnatt alla mina vänner, sov så gott & dröm så sött

så hörs vi imorgon & då får vi se vad som händer.




Av Louise Mellqvist - 29 augusti 2011 16:13

Halloj igen bloggen!


Nu så blir det lite varma koppen soppa & film eftersom jag

fortfarande är så sjukt förkyld & har ont i halsen så hoppas jag

att detta kommer att göra mig lite friskare, alltid bra med varmt.

 

 

Av Louise Mellqvist - 29 augusti 2011 08:39

Godmorgon bloggen!


Inatt så har jag inte alls sovit bra har vaknat flera gånger

för att jag har behövt snyta mig & för att jag har hostat...

Usch, detta gillar jag verkligen inte är bara jobbigt att vara

sjuk för man kan inte göra så mycket, blir typ bara TV & data.


Får väl se vad som händer senare, men tänkte i alla fall nu

försöka få i mig lite frukost & sedan får jag väl lägga mig

& kolla på någon film eller kolla TV, finns inget annat...


Ha en fortsatt bra måndag alla andra så hörs vi

& då får vi se vad som dyker upp här på bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards