lolliizen

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 23 augusti 2011 22:17

Halloj igen bloggen!


Nu så ligger jag i sängen redo för att kolla på en disney film

& idag så blir det Dragon är en ganska ny film har försökt

att kolla på den en annan gång men då så somnade jag

så ska försöka att göra ett nytt försök & se klart hela filmen.  




Godnatt alla bloggare & bloggläsare hoppas att ni får en

bra natt med mycket sömn & många fina & härliga drömmar!


 

Av Louise Mellqvist - 23 augusti 2011 21:36

Halloj igen bloggen!


Nu så ska jag göra reklam för min väns blogg & hon

är 13 år & mycket intresserad av konståkning!.



Min vän heter Tilda Alteryd & hon bor i Lidköping,

vi har känt varandra ganska länge nu & det är bara

för att vi har ett gemensamt intresse, KONSTÅKNING!

Tilda skriver en del om konståkning i hennes blogg men

hon skriver också om andra saker en Gott & Blandat blogg!


http://tildaalteryd.blogg.se











 





Av Louise Mellqvist - 23 augusti 2011 20:50

Halloj igen bloggen!


Nu så sitter jag & kollar lite på fångarna på fortet tycker det

är riktigt bra & det är lite spännande nu också, mycket kul!


Minigolfen förut gick faktiskt riktigt bra vi var 6st som spelade

& jag kom 2:a så jag är faktiskt lite stolt över mig själv & jag

fick bättre än förra gången jag spela så det är ett stort +.


Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi lite senare!


Av Louise Mellqvist - 23 augusti 2011 15:06

Halloj igen bloggen!


Nu så har jag precis käkat lite mat & det blev hemma

gjort potatismos & kokt korv med bröd, enkelt men gott.  


Just nu så nördar jag lite på fejjan spelar ett nytt spel som

heter The Sims Social & det är faktiskt ganska kul att spela

om man inte har något speciellt att göra & det har inte jag.  


Senare ikväll så ska jag & mamma åka till campingen & 

spela lite minigolf med "symöte kärringarna" + min kusin

& det tror jag kommer bli riktigt kul för dem är så underbara!


Ha en fortsatt trevlig tisdag eftermiddag så hörs vi lite

senare & då får vi se vad som kommer upp här.


 



Av Louise Mellqvist - 23 augusti 2011 11:50

I want somebody to hold my hand 

I want somebody to hug me

I want somebody who cares about me 

and I want somebody who loves me for who I am.



     



Av Louise Mellqvist - 23 augusti 2011 09:11

   


 

Ovido - Quiz & Flashcards