lolliizen

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 17 augusti 2011 22:01

Halloj igen bloggen!


Var på stan förut idag med syrran & först så var vi inne

på Stadium & kollade på "One Piece" för jag har sett en

super snygg svart där inne som jag ville ha så jag prövad den.

Var super skön & härlig så jag var ju bara tvungen att köpa

den så nu är den super duper sköna dressen min, LOVE IT!!

 

 

Av Louise Mellqvist - 17 augusti 2011 14:00




Vit mönstrad tröja - Ullared
Korta svarta leggins - Gina Tricot


         

Av Louise Mellqvist - 17 augusti 2011 13:21

Halloj igen bloggen!


Har nu ett nytt lack på mina naglar & det kommer från

Depend nr.58 & detta lacket tycker jag har en härlig färg

är ljuslila med lite glitter i & det glittret syns faktiskt mycket!


 

   

Av Louise Mellqvist - 17 augusti 2011 09:45

Halloj igen bloggen!


Fick ett samtal nu från Tolsjö hemvård & dem vill att

jag ska bli timanställd hos dem nu, de tycker att jag

har vart duktig & skött mig bra & det är kanon bra!!!!


NU ÄR JAG HUR GLAD SOM HELST!!!!

                    


              

Av Louise Mellqvist - 17 augusti 2011 09:07

Godmorgon bloggen!


Idag så är det Onsdag & jag har inget att göra, eller jag ska

försöka dra mig mot Tolsjö & prata lite med dem men annars

så ska jag inte göra någonting, bara ha tråkigt...


Jaja, får väl se om det finns något roligt man kan hitta på

annars så vet jag inte vad jag ska göra, men det är ju tur att

internet, dator & mobil finns, är ju alltid en liten räddning.


Ha en fortsatt trevlig onsdag morgon så hörs vi lite senare!


 

Ovido - Quiz & Flashcards