lolliizen

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 26 augusti 2011 22:25

Halloj igen bloggen!


Nu så ligger jag & syrran inne på mitt rum & kollar på

film & nu så kollar vi på Ice age & det var också sjukt

länge sedan man såg den, tror faktiskt jag ska försöka skaffa

mig några nya tecknade filmer, eller det kan vara gammla 

också som man inte har sett på ett bra tag, alltid kul att kolla!


Men jag hoppas ni har haft en bra fredag min har faktiskt

vart ganska bra, har vart en familje fredag kan man säga

& det är inte ofta vi har det så, mycket trevligt var det.


Godnatt alla mina kära bloggare & bloggläsare,

sov så gott & dröm så sött så hörs vi imorgon!

   

 

Av Louise Mellqvist - 26 augusti 2011 19:35

Halloj igen bloggen!


Nu så blir det lite film mys med familjen ska kolla på 

råttatouille som går på TV4, har sett den förut men det var

sjukt länge sedan så det är kul att se den igen + att det är ju

alltid trevligt att ha lite mys med familjen, blir inte så ofta.

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare!


Av Louise Mellqvist - 26 augusti 2011 15:50

Halloj bloggen!


Idag är det fredag & det känns riktigt gött har vart & jobbat

en stund idag mellan kl.07.00-14.30 & det gick mycket bra.

Fick höra utav några anställda där att dem tyckte det var jätte

kul att jag har blivit timanställd & det är super kul att höra.


Om en liten stund så ska vi käka & då blir det en kyckling

gryta med wokade grönsaker & tahi sås i & till det serveras

det nudlar & det är verkligen SUPER DUPER GOTT!!


Ha en fortsatt trevlig fredag eftermiddag så hörs vi

& då får vi se vad jag skriver om, beror på mitt humör.


Ovido - Quiz & Flashcards