lolliizen

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 11 augusti 2011 18:36

Halloj igen bloggen!


Nu så drar jag, syrran, Josse & Jimmy till stadsträdgården

för att lyssna på Patrik Isaksson, Erik Hassle & någon mer.

Känner på mig att det kommer bli en massa mys, 

bara för att vi har med oss nybakta Cup cake & chokladbollar.


Bjuder på denna bilden ^^



 

Av Louise Mellqvist - 11 augusti 2011 15:23


 

Vit klänning - Rydéns

Svarta leggins - Ellos

Lila rosett spänne - Kappahl


   

Av Louise Mellqvist - 11 augusti 2011 13:51

  


 

Av Louise Mellqvist - 11 augusti 2011 12:02

Halloj bloggen!


Nu så är man hemma från jobbet, var en kort jobbdag

jobbade bara mellan kl.07.00-11.30 så det är ingen jobbig

tid utan jag tycker nästan den är för kort, men men...


Om typ 1h eller så, då ska jag börja & fixa i ordning lite

mat & idag så blir det lax i ugn med potatis & romsås.

Det är så gott & jag verkligen älskar lax det är min
ABSOLUTA favorit fisk, den tröttnar jag ALDRIG på! ^^


Men nu så ska jag kolla lite på TV & kolla om det finns

något kul annars så blir det att checka några avsnitt av
One Tree Hill, har inte många säsonger kvar. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards