lolliizen

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Sov så gott!

Av Louise Mellqvist - 30 augusti 2011 22:45

Halloj igen bloggen!


Har inte riktigt orkat blogga idag för har vart så hostig

har typ bara legat i sängen & kollat på film & sovit lite.

Var en stund i stan förut & handlade lite men annars så

har jag inte gjort ett enda dugg, ganska tråkigt faktiskt...


Men nu så ligger jag i sängen & pratar lite med folk

& om en stund så blir det att checka lite på film & tror

det blir en disney film, för de tycker jag om att kolla på

när jag är sjuk, vet faktiskt inte varför men gör bara det.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Mellqvist - 23 februari 2012 22:56

Nu är det så här att jag kommer att byta bloggställe så från & med nu så kommer jag att finnas på devote.se & det är bara för att jag ska kunna blogga ordentligt från mobilen & för att jag ska börja göra videoinlägg & då kan jag ladda upp de fr...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen & ladda upp dirket til...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 18:59

     

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49


      Resultat!              

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.   Sedan runt kl.11.00 så ringer min...

Ovido - Quiz & Flashcards