lolliizen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 17:59

               


Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 13:58


Halloj igen bloggen!


Nu så har jag på mina naglar ett rött lack från Depend nr.40

& färgen påminner lite om blod, eller det tycker jag i alla fall.

Den är i alla fall super snygg & jag tycker den passar bäst

när man är lite halft brun också, LOVELY COLORS!




 





























Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 10:18

     

  

  

Av Louise Mellqvist - 22 augusti 2011 09:21

Godmorgon bloggen!


Idag är det måndag & denna veckan så börjar typ alla

skolan men inte jag, utan för mig blir det att leta jobb...


Annars idag så händer det inte så mycket som jag vet,

blir att tvätta lite & sedan får vi se vad som händer.

Ska i alla fall försöka få upp bilderna från i lördags & igår

är ju lite roligt med bilder på bloggen också inte bara text!


Men nu så ska jag käka lite frukost & fixa till mig lite

ha det så bra alla bloggare & bloggläsare, så hörs vi!


 

Av Louise Mellqvist - 21 augusti 2011 22:04

Halloj igen bloggen!


Orkar tyvärr inte ladda upp bilderna som jag tog igår i

stadsträdgården & de bilder som jag tog idag på Villa badet

med mina underbara konståkningsnrudar!


Jag kan ju berätta att vi hade en liten överrasknings "fest" för

Karin på Villa badet idag eftersom hon fyller år imorgon.

Så vi satt där vid stranden på filtar & käkade tårta, drack saft

& vi spelade också kubb i sand & det var riktigt jobbigt.  


Men nu så ska jag dra upp & lägga mig i sängen & prata

lite med trevligt folk på fejjan & sedan blir det nog några

avsnitt av One Tree Hill, man blir ju beroende av dem.


     

   

:(

Av Louise Mellqvist - 21 augusti 2011 15:43

Halloj igen bloggen!


Måste bara berätta för er att jag inte är riktigt på humör

för att blogga, så ni vet varför det inte blir så många uppdateringar...


Orsaken är att anonym har berättat för mig att anonym har en

ny & att de har avrt dem ett tag & att anonym inte har berättat

de bara för att anonym inte ville såra mig, men anonym har sårat

mig mer nu på grund utav detta & de är det som gör mig ledsen.


Ha en fortsatt trevlig dag så ska jag försöka

bli på humör nu när jag ska träffa mina underbara

konståkningsbrudar, ni är helt klart dem BÄSTA!


 

Av Louise Mellqvist - 21 augusti 2011 12:22

Halloj bloggen!


Igår kväll så hade jag inte tid att blogga för var i stadsträdgården

& lyssnade på Roger Pontare & Sanna Nielsen, var mycket trevligt.

Men Sanna var ju helt klart bäst & jag verkligen älskar hennes

röst, den är sju sjukt stark helt underbar önskar man vore som henne.


Nu så sitter jag hemma hos Josse & jao mår som jag förtjänar

men ska i alla fall ha roligt lite senare i eftermiddag.  


Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi,

kommer bilder på Sanna & Pontare senare!


 

Av Louise Mellqvist - 20 augusti 2011 16:12

         



   

Ovido - Quiz & Flashcards