lolliizen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise Mellqvist - 7 augusti 2011 19:04

   

Svart linne - Gina Tricot
Svart kofta - Gina Tricot
Vita shorts - Gina Tricot 


 

Av Louise Mellqvist - 7 augusti 2011 14:53

Halloj bloggen!


Blev inte så mycket bloggande igår, men det berodde 

på att jag först jobbade & sedan så var det FEESSTT!

Var ju Lidköpings festivalen igår med & det var sjukt

mycket mer folk igår än i fredags & det var mer fart igår.

En riktigt lyckad kväll & natt får jag allt säga, träffade

några folk man kännde, men det var inte många.   


Nu idag så blir det att ta det lite lugnt, åka ner till stan

lite senare & hämta min bil & mina saker hos Josse.

Sedan ikväll får man se vad som händer, funderar på att

ha en egen liten "spa kväll" men vi får se hur det blir.


Ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi lite senare!


   

Av Louise Mellqvist - 6 augusti 2011 14:44

Halloj igen bloggen!


Förut idag så var jag, mamma & min lillasyster på stan

& kollade lite, först så var vi på torget men där gick det

fort bara för att det började regna...


Men efter det så drog vi till Ica Hjärtberg för att handla lite

& då såg jag att de hade 50% på alla Nivea produkter & då

var ju jag bara tvungen att kolla där & jag hittade en foundation

& den var jag ju bara tvungen att ta, kostade bara 67 kr.


     


 

Av Louise Mellqvist - 6 augusti 2011 13:14

Halloj bloggen!


Belv tyvärr ingen uppdatering igår kväll bara för att jag

hade fullt upp & sedan så var det fest på torget.

Eller fest det är Lidköpings festivalen & igår så uppträdde

Calle Kristiansson från Idol där & han var faktiskt bra,

men den bästa låten han sjöng var ju Walking in memphis.

Han sjunger ju den så bra, jag riktigt smälter när jag hör honom

sjunga den, HAHA så typiskt mig asså!   



Här kommer i alla fall några bilder.


       

 

Av Louise Mellqvist - 5 augusti 2011 13:06

Halloj bloggen!


Nu så regnar det ute & jag hoppas att det slutar tills ikväll

för då ska jag & Josse nämligen festa lite & då vill vi inte

ha något regn för då blir det inte lika roligt...


Men man kan ju inte mer än att hoppas på det bästa,

önskar att man kunde bestämma vädret själv idag för

då så skulle jag bestämma solsken & värme.


Har inget att göra nu, men blir nog så att jag drar

& rikar/målar lite, vem vet det kanske blir bra så att

det kommer upp lite bilder här. ^^


Ha en fortsatt trevilg fredag så hörs vi senare

& det ska komma upp lite bilder senare!


   

Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 22:17


   

Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 21:29



Halloj igen bloggen!


Alldeles strax så ska jag dra upp på mitt rum & lägga mig

i sängen & kolla på Harry Potter & fången från Azkaban.

Syrran vill ju se alla Harry Potter filmerna nu så då kollar

jag & hon på dem tillsammans, hon tycker de är lite läskiga. ^^


Men innan jag lägger mig blir det att ligga & chatta lite

men en sjukt underbar & bra kille, TUMMEN UPP!


   

Av Louise Mellqvist - 4 augusti 2011 17:43

Halloj igen bloggen!


Hade ju inget att göra förut så då satte jag mig &

målade av några bilder & dem blev faktiskt riktigt bra.

Tror inte jag har målat så bra på riktigt länge & det 

finns en bild som jag blev nöjdast med, men tänkte

ladda upp alla så ni får se & ni ser nog vilken bild jag

tycker mest om, eller i alla fall ni som känner mig. ^^


     


Ovido - Quiz & Flashcards